Thursday, August 11, 2011

screenshot from my x8

Hi olls..hari tu i ada cakap nk tunjuk pic fon i lepas upgrade tu kan..so hari ni i upload lah pic fon i yg tak cantik ni untuk tatapan u olls k..haha..




 kenapa muka org yg sama je?sbb pic dia je yg ada dlm fon i ni..so abaikan je..haha







p/s: biasa je kan..tp yg bestnya sebab da jadi smooth and laju..tu je yang penting..hehe..

1 comments:

Anonymous said...

zxura cmne nak wa pic cmtu ek?